Prohledat tento blog

neděle 4. listopadu 2012

The Daring Bakers, ta pravá výzva pro mě...

Možná si říkáte, že je to zbytečná práce navíc a dost možná to tak i je, ale to bych to nebyla já, abych se takové "blbosti" nechytila.

Když jsem začala pracovat jako provozní čajovny, jeden z prvních úkolů byl upéct baklawu. Jako každá správná hospodyňka jsem se toho samozřejmě zhostila velmi ráda a začala jsem pátrat po správném receptu.  Po internetu jich je obrovská spousta a nijak zvlášť se neliší, ovšem pro svou první baklawu jsem chtěla najít  ten opravdový recept a tak jsem pátrala dál a dál. Nacházela jsem různé varianty, které se lišily jak náplní, tak polevou. Co se ale nelišilo, bylo Filo těsto.

Z mnoha různých diskuzí jsem vyčetla, že toto těsto lze běžně sehnat ve větších obchodních domech. Nojo, jenže já nakupování z duše nenávidím a navíc jsem, alespoň co se vaření týče, příšerná puntičkářka. Proto mi přišlo jako dobrý nápad vyrobit si těsto vlastní. Po pár hodinách hledání jsem objevila blog Lucky Dvořákové. Lucka je obyčejně neobyčejná projektová administrátorka a hlavně nadšená a velmi šikovná pekařka. Každý měsíc se pouští do boje s pekařskou výzvou portálu The Daring Kitchen a své počiny potom zveřejňuje na svém blogu spolu se svými ostatními výtvory. Tehdy jsem si říkala, je to docela zajímavý nápad, ale nic pro mě.

Jenže o pár týdnů později mi čajovna přichystala další pekařskou výzvu, tentokrát to byl Cheescake, a tak jsem se pustila znovu do pátrání po receptu. Že nevíte na jaký web jsem narazila tentokrát? Ano, hádáte správně. Pátrání mě opět přivedlo na Lucčin blog. Vzala jsem to jako nějaké vyšší sdělení a rozhodla se, že se k Odvážným pekařům také připojím. A jak to dopadlo? To se dozvíte příští měsíc až se mi jako nové člence této skupiny otevře první oficiální pekařská výzva :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat